El Cau del Llop... Pensaments i les meves manies

dimarts, 9 de febrer del 2010

Inoblidable



Era ven entrada la nit en el mon,
i quant quasi be tothom s'adormia
mentre tant el teu cos i el meu
van decidir, fer l'amor...


La teva tendra mirada
es creuava amb la meva,
el teu cabell i els teus llavis
tendres m'invitaven a besar-los...




Et vaig besar, i nostres llengües,
es varen despertar humides elles,
es movien sense parar, les pells calentes,
cremaven molt endins dels cossos.


Els gemecs dels dos eren com una cançó nua,
les meves mans feien un intens recorregut...

Pels teus llocs prohibits, prohibits per las gents...
Jo vaig continuar, recordes estimada?

Em vaig parar el veure aquell virginal forat
mullat, tremolós i en uns segons vaig arribar
al centre del paradís, rodejat de formosa vitalitat
i vaig menjar d'aquella fruita deliciosa i també prohibida.


Entre dolços petons de passió hi entre esglais dels dos,
recordes ens vàrem donar tot l'amor del món.
vam perdre la noció del temps,
la nit aquella va passar.


Els dos vàrem estar d'acord...
Vàrem gaudir d'una experiència inoblidable.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada