El Cau del Llop... Pensaments i les meves manies

divendres, 22 de gener del 2010

Excitant


El mar... l'esclat de les ones a les roques xocar....
Observant a l'horitzó,
el més bell astre
marxant sense pietat.
El teu cos nu a la finestra, recolzada esperant....
Tanca els ulls,
el meu cos s'esborrona quan el teu coll et puc notar.
Els teus llavis,
aquest petó... el cor comença a accelerar.
Em giro, atrapat entre la finestra
i el teu cos al davant.
Noto com em toques, com quelcom m'estàs buscant.
El meu cos comences a recòrrer amb tota suavitat....
Primer el cap, amb els cabell,
al meu rostre, vas baixant....
als pits, t'atures, no pot parar.
I la teva mà que per la panxa va lliscant...
el meu cos s'està excitant!
Jo m'estiro, tu t'estires, te m'apropes al meu davant...
i amb els llavis, el meu cos recorres,
impresionant....
El teu coll apropes... no puc resistir...
m'està temptant,
quan me l'agafes i suamuent la transportes....
Els nostres cossos encesos,
davant la foscor que es va escampant.
Les hombres, que minven
fins el moment culminant.
Quan la respiració es talla per després deixar anar,
un sospir... que es fusiona amb el plaer més excitant....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada