El Cau del Llop... Pensaments i les meves manies

dijous, 10 de desembre del 2009

Crit de l'amor




Com si la terra s'ensorrés als meus peus,
i un munt de llavis resseguís el meu sexe,
besant-lo dolçament de l'arrel a la punta.

Tot és pau,
on cada moviments és celebritat...
I tu a sobre meu,
dansant sense música,
amb un riu cabalós entre les cames,
una brasa encesa als braços,

i un rusc de mel en el somriure.

Amb sonoritat a la veu,
amb llum intensa als ulls,
fent del risc una peça d'amor,
de l'amor un crit al risc,

ajornant tota mostra de conservadora sensatesa.

Només tu... jo i el moviment harmónic de malucs,
seguint el ritme suau,
exicitant i tendre de l'amor,
amb el teu sexe encerclant apassionadament el meu...
I de sobte el foc tot ho crema i els ulls agafen intensitat,
la boca s'obre fins arribar al crit,
la respiració es trasbalsa.

L'orgasme rebota les parets i omple l'estança de llum i colors...
I tot seguit una veu suau, t'estimo...
I el meu sexe flàccid... Esperant uns llavis....
Una llengua... Una saliva...
Que el remunti a l'infinit.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada