El Cau del Llop... Pensaments i les meves manies

dijous, 10 de desembre del 2009

He Somiat


Aquesta nit he somiat amb tu.
Encara que no ho sàpigues, hem passat la nit fent l'amor.

Sóc en un lloc fred; em refugio sota uns llençols glaçats d'una habitació desconeguda.

No he escollit ni el lloc ni el moment per despertar del somni on tu i jo haviem perdut la roba i ningú més existia, i on no hi feia aquest fred.

No puc encendre cap llum, no conec aquest lloc.

Encongeixo les meves cames plegades contra el pit i premo els punys amb força.
Començo a sentir que la foscor no és tan freda sense tu; no tenia raó, m'havia de despertar sense ningú al costat.

Però no vull una princesa, que cap princesa somriu com tu.

Encara és tot fosc, provaré de tornar a dormir...

Provaré de tornar a trobar-te.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada